Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Τα smartphones γίνονται τουριστικοί πράκτορες "τσέπης" για τους Αμερικανούς




Η εταιρεία comScore, Inc. δημοσίευσε μια αμερικανική μελέτη σχετικά με δραστηριότητες που αφορούν τουρισμό και ταξίδια. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το 51% των κατόχων smartphone έχουν πρόσβαση σε ταξιδιωτικό περιεχόμενο από τις συσκευές τους κατά το τελευταίο τρίμηνο. Σχεδόν 1 στους 5 κατόχων smartphone χρησιμοποιούν τη συσκευή τους για να αγοράσουν αεροπορικά ταξίδια ή να κάνουν κράτηση ξενοδοχείου.


“Η ευκολία χρήσης των smartphones εν κινήσει έχει διευκολύνει την παρουσία τους ως βασικού ‘αξεσουάρ’ για όσους ταξιδεύουν”, δήλωσε ο Mark Donovan, αναπλ. διευθύνων σύμβουλος για την κινητή τηλεφωνία της comScore. “Όλοι γνωρίζουμε πως μια ταξιδιωτική εμπειρία μπορεί να είναι περιπετειώδης, αλλά τα smartphones έχουν καλύψει μια σειρά αναγκών των ταξιδιωτών, όπως είναι ο συντονισμός του προγράμματός τους, η αναζήτηση/εύρευση τοποθεσίας, δρομολόγια και ταξιδιωτικές συναλλαγές. Με πάνω από το μισό του συνόλου των χρηστών smartphone να έχουν πλέον πρόσβαση σε ταξιδιωτικό περιεχόμενο, δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη ευκαιρία για τους προμηθευτές και τους online ταξιδιωτικούς πράκτορες για να επενδύσουν σε στρατηγικές κινητής τηλεφωνίας, ώστε να προσφέρουν μια αξέχαστη εμπειρία στους πελάτες τους και να κερδίσουν έτσι την εμπιστοσύνη τους”.

Τα Smartphones γίνονται τουριστικοί πράκτορες “τσέπης” για τους Αμερικανούς
Κατά το τελευταίο τρίμηνο, το 51% των κατόχων smartphone είχαν πρόσβαση σε περιεχόμενο που αφορούσε αερομεταφορές ή ξενοδοχεία από τη συσκευή τους, με τους 4 στους 5 ταξιδιώτες κατόχους κινητών να έχουν πρόσβαση σε τέτοιο περιεχόμενο. Η πιο δημοφιλής δραστηριότητα σε κινητό τηλέφωνο σχετική με αερομεταφορές ήταν ο έλεγχος των τιμών των αεροπορικών εισιτηρίων (26% όλων των χρηστών smartphone). Οι χρήστες smartphone αναζήτησαν επίσης αριθμό τηλεφώνου αεροπορικής εταιρείας, προγράμματα πτήσεων και έλεγχο κάποιας πτήσης (με 25% για κάθε μία ενέργεια).

Αν και η πιο συνηθισμένη συμπεριφορά ήταν η αναζήτηση πληροφοριών, οι χρήστες επέδειξαν και ενδιαφέρον για συναλλαγές. Το 21% των χρηστών smartphone έκαναν check-in στην πτήση τους από τη συσκευή τους, ενώ το 18% έκανε κράτηση πτήσης από το smartphone τους και το 10% ακύρωσε πτήση.


Top Mobile Air Activities while Planning a Trip or Traveling During Previous Three Months , February 2012
Total U.S. Smartphone Subscribers Ages 18+ 


% of Smartphone Owners
Checked airfare prices  26%
Looked up a phone number (i.e. airline)  25%
Looked at flight schedules  25%
Looked up airport information  24%
Checked in for a flight  21%
Received price alerts for flights  19%
Booked a flight  18%
Received SMS alerts for a flight status  17%
Tracked the status of a checked bag  13%
Cancelled a flight  10%
Source: Custom Mobile Travel Advisor Survey 



Όσον αφορά δραστηριότητες μέσω κινητού σχετικές με ξενοδοχεία, η πιο δημοφιλής ενέργεια ήταν η αναζήτηση διεύθυνσης ενός ξενοδοχείου (29%), ακολουθούμενη από την αναζήτηση για αξιοθέατα ή δραστηριότητες κοντά στο ξενοδοχείο (23%). Ανάγνωση σχολίων για ξενοδοχεία και σύγκριση τιμών ξενοδοχείων, καθώς και έλεγχος διαθεσιμότητας δωματίου πραγματοποιήθηκε από περισσότερους από 1 στους 5 κατόχους smartphone το τελευταίο τρίμηνο, ενώ ένα ποσοτό 18% χρησιμοποίησε τη συσκευή του για να “κλείσει” δωμάτιο ξενοδοχείου.


Top Mobile Hotel Activities while Planning a Trip or Traveling During Previous Three Months, February 2012
Total U.S. Smartphone Subscribers Ages 18+ 


% of Smartphone Owners 
Looked up hotel address/directions 29%
Looked up/ researched attractions/ things to do at my destination/near my hotel 23%
Looked up/researched places to eat at my destination/near my hotel 22%
Read a hotel review 22%
Compared hotel prices & availability 21%
Booked a hotel room 18%
Received price alerts for hotels 18%
Looked up/researched ground transportation at my destination/near my hotel 17%
Cancelled a hotel reservation 10%
Source: Custom Mobile Travel Advisor Survey 



Άνδρες και νεαρά άτομα χρησιμοποιούν περισσότερο ταξιδιωτικό περιεχόμενο μέσω smartphones
Συγκριτικά με τον μέσο χρήστη ενός smartphone, ο ταξιδιώτης που έχει πρόσβαση σε ταξιδιωτικό περιεχόμενο είναι νεαρής ηλικίας και το πιο πιθανό άνδρας, ένα αρκετά τυπικό προφίλ για τις πρώτες εφαρμογές μιας νέας τεχνολογίας. Το 62% του των κατόχων smartphone που έλαβαν ταξιδιωτικές πληροφορίες μέσω της συσκευής τους ήταν άνδρες, σε σύγκριση με ένα 52% του συνόλου των χρηστών smartphone. Το 78% των ταξιδιωτών με smartphone ανήκαν στην ηλικιακή ομάδα 18-44, σε σύγκριση με ένα 63% του συνόλου των χρηστών smartphone.


Demographic Profile of Smartphone Travel User , February 2012

Total U.S. Smartphone Subscribers Ages 18+ 


% of Mobile Travel  Smartphone Audience % of Total Smartphone Audience 
Gender:  62% 52%
 Male 38% 48%
 Female

Age:

18-24 21% 17%
25-34 33% 25%
35-44 24% 21%
45-54 11% 16%
55-64 8% 9%
65+ 4% 6%
Household Income: 

7%
$25k to23%20%
$50k to22%
$75k to23%
$100k+  26% 34%
πηγή: Τraveldailynews



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου