Το TripAdvisor ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της 3ης Ετήσιας Έρευνας Αερομεταφορών,
σύμφωνα με τα οποία οι Βρετανοί ταξιδιώτες ανησυχούν περισσότερο από
ό,τι τα προηγούμενα χρόνια για το κόστος των αεροπορικών ταξιδιών, του
φόρου επιβατών (APD), τις υψηλές τιμές των ναύλων και τις προσθαυξήσεις
στο κόστος της πτήσης τους.
“Τα φετινά αποτελέσματα αποκαλύπτουν μια γενική ανησυχία σχετικά με το κόστος των πτήσεων, είτε αυτό αφορά το APD, τις αεροπορικές χαμηλού κόστους ή απλά το αεροπορικό εισιτήριο”, σχολίασε η Emma Shaw, εκπρόσωπος της TripAdvisor. “Ωστόσο, αν και είναι σαφές ότι οι Βρετανοί ταξιδιώτες είναι συνειδητοποιημένοι σχετικά με το αεροπορικό κόστος, δεδομένου ότι η οικονομική αβεβαιότητα παραμένει, η συντριπτική πλειοψηφία θα πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία πτήση φέτος”.
Ο Φόρος Επιβατών “φρενάρει” τις διακοπές
Με τον Φόρο Επιβατών (APD) φέτος να είναι υπερδιπλάσιος από τον πληθωρισμό και τη Βρετανία να υποφέρει από τον υψηλότερο φόρο αερομεταφορών στον κόσμο, οι Βρετανοί συναισθάνονται την οικονομική κρίση:
- Πάνω από τα 2/3 (68%), των Βρετανών λένε ότι η αύξηση του αεροπορικού κόστους από τον APD έχει επιπτώσεις στα ταξιδιωτικά τους σχέδια, με το 9% να λέει ότι ο αντίκτυπος αυτός θα είναι σημαντικός.
- Σχεδόν τα 2/3 (64%) των Βρετανών πιστεύουν ότι ο APD είναι άδικος για τους ταξιδιώτες. Μόλις το 11% αναφέρει ότι είναι δίκαιος, ενώ το υπόλοιπο 25% δεν είναι σίγουροι.
Αυξάνονται οι ανησυχίες για τα κόστη των πτήσεων
Η έρευνα αποκάλυψε ότι οι Βρετανοί λαμβάνουν ολοενα και περισσότερο υπόψη τους το κόστος όταν πρόκειται να επιλεξουν αεροπορική εταιρεία και είναι περισσότερο ευαίσθητοι στο θέμα “τιμή” σε σχέση με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους ταξιδιώτες.
- Φέτος, το 83% των Βρετανών αναφέρει το κοστος μιας πτήσης ως βασικό παράγοντα για την επιλογή μιας αεροπορικής εταιρείας, σε σύγκριση με ένα 71% το 2011
- Κατά μέσο όρο, το 79% των Ευρωπαίων δήλωσε ότι το κόστος είναι βασικός παράγοντας επιλογής μιας αεροπορικής εταιρείας.
Οι βασικοι παράγοντες επιλογής μιας αεροπορικής εταιρείας είναι, σύμφωνα με τους Βρετανούς, οι ακόλουθοι:
1. Τιμή
2. Βολική ώρα αναχώρησης / άφιξης
3. Άνετη αναχώρηση / άφιξη στο αεροδρόμιο
4. Non-stop πτήση προς τον τελικό προορισμό
5. Άφθονος χώρος για τα πόδια
Οι (όχι και τόσο) low cost τελικά αεροπορικές εταιρείες
Παρά την υψηλή τους δημοτικότητα, οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους δεν ανταποκρίνονται στις προδοκίες του επιβατικού κοινού. Η έρευνα αποκάλυψε ότι το 76% των Βρετανών δε θεωρούν ότι οι low cost αεροπορικές εταιρείες είναι όντος χαμηλού κόστους, λαμβάνοντας υπόψιν την πρόσθεση φόρων και τελών στην τελική τιμή.
Η British Airways ανακτά την καλή της φήμη
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η British Airways απέκτησε τον τίτλο της “αγαπημένης αεροπορικής εταιρείας του Ηνωμένου Βασιλείου”. Ο αριθμός των ταξιδιωτών που την τοποθετεί στη πρώτη θέση αυξήθηκε σταθερά από το 2010, όταν είχε χάσει την πρωτιά από την Virgin Atlantic. Οι αγαπημένες αεροπορικές εταιρείες των Βρετανών ταξιδιωτών είναι:
1. British Airways
2. Virgin
3. Emirates
4. Singapore Airlines
5. Thomson Airways
Τα νέα για τη Ryanair είναι λιγότερο καλά: Η αεροπορική εταιρεία υπερψηφίστηκε ως η “λιγότερο δημοφιλής αεροπορική εταιρεία της Βρετανίας και της Ευρώπης”. Η easyJet ψηφίστηκε ως η “δεύτερη λιγότερο δημοφιλής”.
Τακτικοί επιβάτες
Παρά την οικονομική κρίση και τις ανησυχίες περί αεροπορικού κόστους, οι Βρετανοί είναι αποφασισμένοι να συνεχίζουν να ταξιδεύουν:
- Το 84% των ερωτηθέντων σκοπεύει να πραγματοποιήσει μία τουλάχιστον πτήση κοντινής απόστασης το 2012
- Το 67% σκοπεύει να πραγματοποιήσει τουλάχιστον μια πτήση σε μακρινό προορισμό το 2012.
Σημειώνεται ότι η έρευνα διεξήχθη σε 5.555 άτομα (τα 1.116 από το Ηνωμένο Βασίλειο), τον Μάρτιο του 2012.
πηγή: Τraveldailynews
“Τα φετινά αποτελέσματα αποκαλύπτουν μια γενική ανησυχία σχετικά με το κόστος των πτήσεων, είτε αυτό αφορά το APD, τις αεροπορικές χαμηλού κόστους ή απλά το αεροπορικό εισιτήριο”, σχολίασε η Emma Shaw, εκπρόσωπος της TripAdvisor. “Ωστόσο, αν και είναι σαφές ότι οι Βρετανοί ταξιδιώτες είναι συνειδητοποιημένοι σχετικά με το αεροπορικό κόστος, δεδομένου ότι η οικονομική αβεβαιότητα παραμένει, η συντριπτική πλειοψηφία θα πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία πτήση φέτος”.
Ο Φόρος Επιβατών “φρενάρει” τις διακοπές
Με τον Φόρο Επιβατών (APD) φέτος να είναι υπερδιπλάσιος από τον πληθωρισμό και τη Βρετανία να υποφέρει από τον υψηλότερο φόρο αερομεταφορών στον κόσμο, οι Βρετανοί συναισθάνονται την οικονομική κρίση:
- Πάνω από τα 2/3 (68%), των Βρετανών λένε ότι η αύξηση του αεροπορικού κόστους από τον APD έχει επιπτώσεις στα ταξιδιωτικά τους σχέδια, με το 9% να λέει ότι ο αντίκτυπος αυτός θα είναι σημαντικός.
- Σχεδόν τα 2/3 (64%) των Βρετανών πιστεύουν ότι ο APD είναι άδικος για τους ταξιδιώτες. Μόλις το 11% αναφέρει ότι είναι δίκαιος, ενώ το υπόλοιπο 25% δεν είναι σίγουροι.
Αυξάνονται οι ανησυχίες για τα κόστη των πτήσεων
Η έρευνα αποκάλυψε ότι οι Βρετανοί λαμβάνουν ολοενα και περισσότερο υπόψη τους το κόστος όταν πρόκειται να επιλεξουν αεροπορική εταιρεία και είναι περισσότερο ευαίσθητοι στο θέμα “τιμή” σε σχέση με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους ταξιδιώτες.
- Φέτος, το 83% των Βρετανών αναφέρει το κοστος μιας πτήσης ως βασικό παράγοντα για την επιλογή μιας αεροπορικής εταιρείας, σε σύγκριση με ένα 71% το 2011
- Κατά μέσο όρο, το 79% των Ευρωπαίων δήλωσε ότι το κόστος είναι βασικός παράγοντας επιλογής μιας αεροπορικής εταιρείας.
Οι βασικοι παράγοντες επιλογής μιας αεροπορικής εταιρείας είναι, σύμφωνα με τους Βρετανούς, οι ακόλουθοι:
1. Τιμή
2. Βολική ώρα αναχώρησης / άφιξης
3. Άνετη αναχώρηση / άφιξη στο αεροδρόμιο
4. Non-stop πτήση προς τον τελικό προορισμό
5. Άφθονος χώρος για τα πόδια
Οι (όχι και τόσο) low cost τελικά αεροπορικές εταιρείες
Παρά την υψηλή τους δημοτικότητα, οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους δεν ανταποκρίνονται στις προδοκίες του επιβατικού κοινού. Η έρευνα αποκάλυψε ότι το 76% των Βρετανών δε θεωρούν ότι οι low cost αεροπορικές εταιρείες είναι όντος χαμηλού κόστους, λαμβάνοντας υπόψιν την πρόσθεση φόρων και τελών στην τελική τιμή.
Η British Airways ανακτά την καλή της φήμη
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η British Airways απέκτησε τον τίτλο της “αγαπημένης αεροπορικής εταιρείας του Ηνωμένου Βασιλείου”. Ο αριθμός των ταξιδιωτών που την τοποθετεί στη πρώτη θέση αυξήθηκε σταθερά από το 2010, όταν είχε χάσει την πρωτιά από την Virgin Atlantic. Οι αγαπημένες αεροπορικές εταιρείες των Βρετανών ταξιδιωτών είναι:
1. British Airways
2. Virgin
3. Emirates
4. Singapore Airlines
5. Thomson Airways
Τα νέα για τη Ryanair είναι λιγότερο καλά: Η αεροπορική εταιρεία υπερψηφίστηκε ως η “λιγότερο δημοφιλής αεροπορική εταιρεία της Βρετανίας και της Ευρώπης”. Η easyJet ψηφίστηκε ως η “δεύτερη λιγότερο δημοφιλής”.
Τακτικοί επιβάτες
Παρά την οικονομική κρίση και τις ανησυχίες περί αεροπορικού κόστους, οι Βρετανοί είναι αποφασισμένοι να συνεχίζουν να ταξιδεύουν:
- Το 84% των ερωτηθέντων σκοπεύει να πραγματοποιήσει μία τουλάχιστον πτήση κοντινής απόστασης το 2012
- Το 67% σκοπεύει να πραγματοποιήσει τουλάχιστον μια πτήση σε μακρινό προορισμό το 2012.
Σημειώνεται ότι η έρευνα διεξήχθη σε 5.555 άτομα (τα 1.116 από το Ηνωμένο Βασίλειο), τον Μάρτιο του 2012.
πηγή: Τraveldailynews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου