Η αεροπορική πολιτική πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα της γενικότερης κυβερνητικής πολιτικής, καθώς ο τομέας αυτός συμβάλει στην ανάπτυξη της «βαριάς βιομηχανίας» της χώρας μας, που είναι ο τουρισμός, διαμήνυσε ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Μάκης Βορίδης, στον χαιρετισμό του στο 7ο ετήσιο συνέδριο «Αερομεταφορές- παρόν και μέλλον», που πραγματοποιήθηκε στο ΥΠΟΜΕΔΙΚ.
Ειδικότερα, για τις ιδιωτικοποιήσεις, ο υπουργός τόνισε την ανάγκη μια τέτοια κίνηση να είναι συνδεδεμένη με συγκεκριμένες στρατηγικές επιλογές, οι οποίες έχουν να κάνουν με τον τρόπο, τις διασφαλίσεις και τις προϋποθέσεις. Παράλληλα υπογράμμισε ότι απαιτείται μια σωστή τακτική, από την πλευρά της πολιτείας, καθώς το αεροδρόμιο είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό περιουσιακό στοιχείο του δημοσίου. Κατά την εκτίμηση του κ. Βορίδη, χωρίς μια συνολικότερη πολιτική δεν θα πετύχει και η απόπειρα της ιδιωτικοποίησης.
Ο υπουργός απέφυγε να δώσει περισσότερα στοιχεία σχετικά με τις προθέσεις του, επικαλούμενος το γεγονός ότι βρισκόμαστε, στην ουσία, σε προεκλογική περίοδο και σημείωσε ότι ένας απερχόμενος υπουργός δεν μπορεί να δεσμεύσει την επόμενη κυβέρνηση.
Στη διάρκεια της ομιλίας του ο υπουργός αναφέρθηκε και στο θέμα της ασφάλειας των πτήσεων. Ανακοίνωσε την αναβάθμιση του συστήματος ελέγχου Pallas, που θα οδηγήσει σε συμμόρφωση προς τα ευρωπαϊκά πρότυπα, ενώ παράλληλα θα βελτιώσει την αποδοτικότητα στη διαχείριση του εναέριου χώρου, η οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τις συνθήκες της ασφάλειας.
Αναγνώρισε ότι πρέπει να γίνει μια σειρά από πράγματα σε κεντρικά αεροδρόμια τα οποία βελτιώνουν τις συνθήκες στην Ρόδο, στο Ηράκλειο, στην Κέρκυρα, στην Κω. «Ανοίγει ένα καινούργιο αεροδρόμιο στην Κάσο. Έχουν γίνει παρεμβάσεις, κυρίως με επενδύσεις που αφορούν τα θέματα της ασφάλειας των πτήσεων με τις πύλες εισόδου. Περάσαμε την επιθεώρηση της ΙΑSA χωρίς καμία παρατήρηση στα θέματα της ασφαλείας και αυτό είναι σημαντικό», συμπλήρωσε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου