Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Η Qatar Airways καλύτερη αεροπορική εταιρεία για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά


Η Qatar Airways θριάμβευσε στην ετήσια απονομή βραβείων της Skytrax World Airline Awards, λαμβάνοντας τρία από τα πιο σημαντικά βραβεία συμπεριλαμβανομένου του κυρίως βραβείου της βραδιάς Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία της Χρονιάς για δεύτερη συνεχή χρονιά.

Η Qatar Airways με κόμβο την Ντόχα, σε αυτήν την τελετή δέχθηκε τον τίτλο Καλύτερη Αεροπορική Εταιρία της Χρονιάς 2012 και επιπλέον δύο ακόμα τίτλους – Καλύτερης Αεροπορικής Εταιρίας στην Μέση Ανατολή για έβδομη συνεχή χρονιά και Καλύτερης Εξυπηρέτησης Προσωπικού Αεροπορικής Εταιρίας στην Μέση Ανατολή.



Στην τελετή απονομής των βραβείων η οποία έλαβε χώρα αυτήν την εβδομάδα στο Farnborough Air Show, μία από τις πιο αξιοσημείωτες εκδηλώσεις του κλάδου. παρευρέθησαν κορυφαίες προσωπικότητες του αεροπορικού κλάδου από όλον τον κόσμο. Τα βραβεία Skytrax, απενεμήθησαν κατόπιν παγκόσμιας έρευνας σε περισσότερους από 18 εκατ. επιβάτες από 100 και πάνω χώρες.

Ο Chief Executive Officer της εταιρείας κ. Akbar Al Baker αναφέρθηκε σε αυτήν τη “μεγαλειώδη αναγνώριση”, ότι αφορά όλους τους υπαλλήλους της Qatar Airways και την αφοσίωσή τους στην εργασία τους. “Είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος για την αναγνώριση που λάβαμε για ακόμα μία φορά από τους ίδιους τους επιβάτες μας, και τους ευχαριστώ για την στήριξη και εμπιστοσύνη τους προς την Qatar Airways”, είπε ο κ. Al Baker, στην ομιλία του κατά την παραλαβή των βραβείων.

“Η Qatar Airways ξεκίνησε μία πορεία πριν 15 χρόνια όπου βάλαμε στόχο να γίνουμε η καλύτερη αεροπορική εταιρία στον κόσμο διαδίδοντας το quality brand μας σε κάθε γωνία του πλανήτη πέρυσι το καταφέραμε. Οι βραβεύσεις δεν είναι εύκολο πράγμα ιδίως λαμβάνοντας υπόψη τον σκληρό ανταγωνισμό, όμως τα καταφέραμε εστιάζοντας στην καθημερινή εργασία μας και προσφέροντας στους επιβάτες μας την ποιότητα που δικαιούνται – τα υψηλότερα επίπεδα στην εξυπηρέτηση στο έδαφος και στον αέρα.

Τα επιτεύγματα αυτά αποδεικνύουν τους υψηλούς στόχους που έχουμε θέσει για τους ίδιους εμάς και αυτή η επιβράβευση αποτελεί την καταπληκτική αναγνώριση της σκληρής δουλειάς και αφοσίωσης του προσωπικού μας σε όλο τον κόσμο που συνετέλεσε στην σημερινή επιτυχία της Qatar Airways”.

Σε ένα διάστημα 10 μηνών επιβάτες από όλο τον κόσμο συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια σχετικά με τις εμπειρίες τους στο αεροπορικό ταξίδι για την επίγεια και εναέρια εξυπηρέτησή τους. Η έρευνα μέτρησε την πάνω από 38 συντελεστές εξυπηρέτησης συμπεριλαμβανομένου του αεροπορικού προϊόντος, front-line υπηρεσίες, όπως check-in, επιβίβαση, άνεση onboard (κάθισμα), καμπίνα, εστίαση, ψυχαγωγία εν πτήσει και εξυπηρέτηση προσωπικού.

Η έρευνα κάλυψε πάνω από 200 αεροπορικές εταιρείες από τις μεγαλύτερες διεθνείς έως μικρότερης κλίμακας εθνικούς αερομεταφορείς.

Η Qatar Airways έχει καταφέρει ανάπτυξη σε μόνο 15 χρόνια λειτουργίας, επιχειρώντας με έναν από τους νεότερους στόλους 109 αεροσκαφών σε 117 προορισμούς (αναψυχής και επαγγελματικούς) στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική, Ασία, Ινδικός Ωκεανός Βόρεια και Νότια Αμερική.

Από την αρχή της χρονιάς η Qatar Airways εγκαινίασε πτήσεις προς Μπακού (Αζερμπαϊτζάν), Τιφλίδα (Γεωργία); Kιγκάλι (Ρουάντα), Ζάγκρεμπ (Κροατία), Ερμπίλ (Iρακ), Βαγδάτη και πιο πρόσφατα το Περθ στην Αυστραλία, Μέσα στους επόμενους μήνες η Qatar Airways συνεχίζει να εγκαινιάζει καινούργιους σταθμούς, όπως το Κιλιμάντζαρο στην Τανζανία (25 Ιουλίου), την Μομπάσα στην Κένυα (15 Αυγούστου), την Γιαγκόν στο Μιαμάρ (3 Οκτωβρίου), το Μαπούτο στη Μοζαμβίκη (31 Οκτωβρίου) και το Βελιγράδι στη Σερβία, όπου ακόμα αναμένεται η αναγγελία της ημερομηνίας έναρξης του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου