Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Το κόστος, κύρια προτεραιότητα των Αμερικανών τουριστών φέτος το καλοκαίρι



Σχεδόν ένας στους πέντε (18%) Αμερικανούς σχεδιάζουν να κάνουν περισσότερα ταξίδια διακοπών αυτό το καλοκαίρι από ό,τι το καλοκαίρι του 2011, αλλά δίνουν μεγάλη σημασία στον παράγοντα “τιμή”, σύμφωνα με εθνική έρευνα που διενεργήθηκε online από την Harris Interactive για λογαριασμό της αλυσίδας ξενοδοχείων Choice Hotels International, σε δείγμα 2.199 ενηλίκων στις ΗΠΑ, τον περασμένο Απρίλιο.


Σύμφωνα με την έρευνα, η συντριπτική πλειονότητα (87%) των Αμερικανών δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν περισσότερα ή περίπου τον ίδιο αριθμό ταξιδιών φέτος το καλοκαίρι σε σχέση με πέρυσι. Επιπλέον, πάνω από δύο στους πέντε (42%) αναφέρουν ότι σχεδιάζουν να κάνουν δύο ή περισσότερα ταξίδια αυτό το καλοκαίρι.

Τα αποτελέσματα επίσης δείχνουν ότι η συντριπτική πλειονότητα (84%) των Αμερικανών που θα κάνουν διακοπές σκοπεύουν να ταξιδέψουν κυρίως με αυτοκίνητο, σε τουλάχιστον ένα από τα ταξίδια τους, ενώ σχεδιάζουν να διασχίσουν κατά μέσο όρο 1.172 μίλια για ταξίδια αναψυχής αυτό το καλοκαίρι. Οι Αμερικανοί αναφέρουν ότι σχεδιάζουν να κάνουν κατά μέσο όρο δύο ταξίδια μακριά από το σπίτι κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών.

τα ταξίδια αυτά δεν είναι μόνο ημερήσιες εκδρομές που οι ταξιδιώτες αναζητούν φέτος το καλοκαίρι. Σχεδόν όλοι (94%) όσοι ταξιδεύουν φέτος το καλοκαίρι σχεδιάζουν να περάσουν τουλάχιστον μια νύχτα μακριά από το σπίτ. Η πλειοψηφία (72%) προγραμματίζει να περάσει τουλάχιστον μια νύχτα σε ένα ξενοδοχείο. Στην πραγματικότητα, πάνω από το 1/3 των Αμερικανών τουριστών σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν πέντε ή περισσότερες διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών τους.

“Οι άνθρωποι αναζητούν να ταξιδέψουν και πάλι, απλά και καθαρά”, δήλωσε ο Steve Joyce, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Choice Hotels International, Inc. “Όταν οι άνθρωποι έχουν θέσεις εργασίας και αισθάνονται ασφαλείς σε αυτές, είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν για αναψυχή και είναι αυτο που προβλέπουμε να συμβεί, καθώς πλησιάζει η καλοκαιρινή σεζόν”.

Τι αναζητούν λοιπόν οι τουρίστες στα φετινά καλοκαιρινά τους σχέδια; Μια λέξη μόνο: αξία. Εννέα στους δέκα Αμερικανούς που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν αυτό το καλοκαίρι και να μείνουν σε ξενοδοχείο πιστεύουν η σωστή σχέση αξίας-τιμής είναι εξαιρετικά σημαντική, πολύ σημαντική ή σημαντική για την επιλογή του ξενοδοχείου τους.

“Η ύφεση μας δίδαξε ένα σημαντικό μάθημα στην αναζήτηση της αξίας και τους τρόπους να κάνει κανείς οικονομία -και αυτό το μάθημα ισχύει και για τις διακοπές”, πρόσθεσε ο Joyce. “Με την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε άνοδο και την ανεργία σε πτώση, οι άνθρωποι αισθάνονται πιο άνετα να ταξιδέψουν και πάλι, αλλά και πάλι το κάνουν με οικονομική νοοτροπία. Το δωρεάν πρωινό, το δωρεάν Internet και ο δωρεάν χώρος στάθμευσης στα περισσότερα ξενοδοχεία μας, καθώς και η εγγύηση καλύτερης τιμής στην ιστοσελίδα των ξενοδοχείων μας, τα κάνει ελκυστικά σε αυτόν τον προσανατολισμό”.

Οι Αμερικανοί που θα κάνουν διακοπές αυτό το καλοκαίρι κατατάσσουν το δωρεάν πρωινό τον σημαντικότερο παράγοντα στα ξενοδοχεία που μπορούν να αποδείξουν ότι παρέχουν καλό “value-for-money” (75%). Άλλοι σημαντικοί παράγοντες είναι οι καλύτερες εγγυήσεις τιμής (62%), το δωρεάν πάρκινγκ (60%), καθώς και η δωρεάν, υψηλής ταχύτητας πρόσβαση στο Internet (58%). Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν φέτος το καλοκαίρι αισθάνονται ότι τα ξενοδοχεία προσφέρουν τη μεγαλύτερη δυνατή αξία για τα χρήματά τους (27%) σε σύγκριση με τις κρουαζιέρες (17%), τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα (10%), τις αεροπορικές εταιρείες (9%) και τα βενζινάδικα (7%).

πηγή: traveldailynews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου