Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού μέσω της Google

Το διαφημιστικό μήνυμα της Ελλάδας μέσω των διαφημιστικών εργαλείων Google Search, Google Display Network και You Tube έχει προβληθεί σχεδόν 160 εκατ. φορές, ενώ στο ίδιο διάστημα η ιστοσελίδα του ΕΟΤ έχει περισσότερες από 250.000 επισκέψεις.

Εκτεταμένη διαφημιστική καμπάνια μέσω των διαφημιστικών εργαλείων Google Search, Google Display Network και You Tube, με σκοπό την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ και την προσέλκυση χρηστών στην ιστοσελίδα visitgreece.gr ξεκίνησε στις 30 Μαρτίου ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.



 Ήδη, τα πρώτα στοιχεία της καμπάνιας, που θα ολοκληρωθεί στις 31 Δεκεμβρίου 2012, είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, καθώς το μήνυμα της Ελλάδας έχει προβληθεί σχεδόν 160 εκατ. φορές, ενώ στο ίδιο διάστημα η ιστοσελίδα του ΕΟΤ έχει περισσότερες από 250.000 επισκέψεις.

Ειδικότερα, η διαφημιστική καμπάνια απευθύνεται τόσο στις παραδοσιακές για τον ελληνικό τουρισμό ευρωπαϊκές αγορές (Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ολλανδία), με στόχο την αναστροφή της πτωτικής τάσης και την επανάκτηση μεριδίου αγοράς, όσο και στις ιδιαίτερα δυναμικές αγορές της Ρωσίας, του Ισραήλ, της Πολωνίας, της Ουκρανίας και της Τουρκίας προκειμένου να επιτευχθεί περαιτέρω διείσδυση σε αυτές. Επιπλέον, στην καμπάνια έχουν ενταχθεί η Νέα Υόρκη, το Σαν Φρανσίσκο και το Λος Άντζελες, που αποτελούν τις πιο σημαντικές για τον ελληνικό τουρισμό πόλεις στις ΗΠΑ.

Σημειώνεται ότι τη δημιουργία της on-line αυτής καμπάνιας και για τα τρία κανάλια προβολής έχει αναλάβει η Google, σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, ενώ στο πλαίσιο της ίδιας στρατηγικής συνεργασίας, η Google έχει αναλάβει με μηδενικό επιπλέον κόστος το στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρικής ιστοσελίδας του ΕΟΤ, τον επανασχεδιασμό και την αναβάθμιση του καναλιού του ΕΟΤ στο You Tube και στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Google+, καθώς και την ολοκλήρωση της ψηφιοποίησης όλου του αρχειακού υλικού του Οργανισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου