Σύμφωνα με δημοσίευμα της ένωσης των Ιρλανδών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (Irish Travel Agents Association – ITAA), αυτή τη χρονιά – περισσότερο από ποτέ – οι ταξιδιώτες πρέπει να απευθυνθούν σε ταξιδιωτικούς πράκτορες, για την οργάνωση των ταξιδιών τους, για 10 λόγους:
1. Όταν αγοράζεις ένα ταξίδι, αγοράζεις ταυτόχρονα ένα προϊόν και μία υπηρεσία
Ένας ταξιδιωτικός πράκτορας ξέρει πώς να πουλήσει και τα δύο, βρίσκοντας την αεροπορική εταιρεία, το κατάλυμα και τη κρουαζιέρα, που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του ταξιδιώτη.
2. Είναι εκπαιδευμένοι να ελέγξουν με κριτική ματιά κάθε κομμάτι στο παζλ του ταξιδιού
Μπορούν να βεβαιωθούν ότι κάθετι ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες του πελάτη, ώστε να μείνει ευχαριστημένος με κάθε ευρώ, που δαπάνησε.
3. Μπορούν να επιλέξουν σωστά ανάμεσα σε πλήθος προσφορών από κρουαζιέρες, αεροπορικές εταιρείες και ξενοδοχεία
Φέτος οι ταξιδιωτικές εταιρείες προσφέρουν περισσότερα -από ποτέ- brands στην ξηρά, στον αέρα και στη θάλασσα. Ένας επαγγελματίας μπορεί να αποκρυπτογραφήσει τις λεπτές αποχρώσεις και να επιλέξει την προσφορά, που ταιριάζει καλύτερα στις απαιτήσεις του πελάτη.
4. Εξοικονομούν χρόνο και χρήμα
Ο χρόνος και τα χρήματα, που δαπανά σε αυτούς ο πελάτης, θα του επιστραφούν πολλές φορές με τη μορφή προνομίων, αναβαθμίσεων, άνεσης και πολύ καλής εξυπηρέτησης.
5. Υποστηρίζουν
Είτε ο πελάτης χρειάζεται μια αναβάθμιση δωματίου με θέα στον ωκεανό, είτε την αλλαγή σε κάποιο εισιτήριο, ο ταξιδιωτικός πράκτορας θα είναι εκεί για αυτόν, επικοινωνώντας με τους προμηθευτές για λογαριασμό του.
6. Είναι ειδικοί
Όπως ένας γιατρός ή ένας λογιστής, ένας ταξιδιωτικός σύμβουλος θα κάνει τις σωστές ερωτήσεις και θα ακούσει τις απαντήσεις του πελάτη, προσφέροντάς του συμβουλές ειδικού, για να τον καθοδηγήσει στη λήψη μίας σημαντικής απόφασης.
7. Έχουν τις κατάλληλες γνώσεις
Από τις προϋποθέσεις για την έκδοση βίζας, μέχρι το όνομα του καλύτερου εστιατορίου του προορισμού, ένας καλός ταξιδιωτικός πράκτορας έχει τις απαραίτητες πληροφορίες, που θα κάνουν το ταξίδι τέλειο.
8. Αναλαμβάνουν στα δύσκολα
Όταν τα πράγματα πάνε στραβά, ένας επαγγελματίας ξέρει ποιον να καλέσει. Εάν η πτήση ακυρωθεί ή γίνει λάθος στην κράτηση του δωματίου, δεν θα χρειαστεί να εμπλακεί ο πελάτης, καθώς ένα τηλέφωνο από τον πράκτορα αρκεί.
9. Είναι προσωπικοί αγοραστές του πελάτη
Με την πάροδο του χρόνου, ο επαγγελματίας μαθαίνει τον πελάτη – και την οικογένειά του – τι του αρέσει και τι όχι, κάνοντας κάθε συναλλαγή πιο ανθρώπινη, ευχάριστη και ουσιαστική.
10. Μπορούν να προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες που κανένας άλλος δεν μπορεί
Μετά από 20 ή 30 χρόνια στην επιχείρηση, ένας ταξιδιωτικός πράκτορας έχει τις διασυνδέσεις, για να μεριμνήσει ειδικά για τον πελάτη και να καθορίσει ακόμη και μικρές λεπτομέρειες, που δεν είναι διαθέσιμες στο ευρύ κοινό.
source:http://travel-agent.eu/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου