Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Συνεχείς οι καθυστερήσεις για το Berlin Brandenburg


Είναι το μεγαλύτερο κατασκευαστικό έργο της πόλης από το Τείχος του Βερολίνου. Αλλά 20 χρόνια μετά την απόφαση κατασκευής του και με σχεδόν 4 δισεκατομμύρια δολάρια μεγαλύτερο κόστος, το νέο αεροδρόμιο του Βερολίνου είναι ένας ογκώδης άδειος χώρος χωρίς αεροπλάνα και επιβάτες.

Τον περασμένο Μάιο, σε λιγότερο από ένα μήνα πριν το Διεθνές Αεροδρόμιο Willy Brandt τεθεί σε λειτουργία, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις, το άνοιγμα ματαιώθηκε, αναφέρθηκαν παραβιάσεις της πυρασφάλειας. Τα εγκαίνια μεταφέρθηκαν για τον Μάρτιο του 2013, και στη συνέχεια, τον Οκτώβριο του επόμενου έτους.


 Τώρα και αυτή η ημερομηνία είναι υπό αμφισβήτηση. Ακόμη και αν έχει ολοκληρωθεί στην ώρα του, στο συγκρότημα μπορεί να μην υπάρχουν αρκετά check-in counters ή καρουσέλ για αποσκευές για να καλύψουν τη ζήτηση. Οι υπερβάσεις κόστους – περίπου 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια – θα επιβαρύνουν τους Γερμανούς φορολογούμενους, μιας και το αεροδρόμιο ανήκει από κοινού στην ομοσπονδιακή κυβέρνηση του Βερολίνο και το γειτονικό κρατίδιο του Βραδεμβούργου.

Η Air Berlin, η αεροπορική εταιρεία τσάρτερ που έχει εξελιχθεί στο δεύτερο μεγαλύτερο αερομεταφορέα της Γερμανίας, απαιτεί αποζημίωση για την καθυστέρηση. Εν αναμονή του νέου κόμβου, η εταιρεία είχε προσθέσει προορισμούς στις γραμμές της, όπως το Λος Άντζελες, αλλά έχει αναγκαστεί να συνεχίσει να χρησιμοποιεί το αεροδρόμιο στο Tegel.

Το Αεροδρόμιο της Ντόχα δεν θα αποτύχει όπως Berlin Brandenburg
Ο Akbar Al Baker, Διευθύνων Σύμβουλος της Qatar Airways, δήλωσε κατηγορηματικά ότι δεν θα επαναληφθούν, στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Ντόχα, παρά τη μικρή καθυστέρη στη προβλεπόμενη ημερομηνία έναρξης, οι συνεχόμενες καθυστερήσεις του Berlin Brandenburg Willy Brandt Airport.
“Ο λόγος που έχουμε την καθυστέρηση δεν είναι επειδή υπήρχε πρόβλημα με τα συστήματα. Δεν είναι τίποτα σχετικό με τα προβλήματα του Βραδεμβούργου”, πρόσθεσε.
Το Διεθνές Αεροδρόμιο της Ντόχα επρόκειτο να ανοίξει αυτό το μήνα, αλλά η επίσημη τελετή εγκαινίων έχει καθυστερήσει, αποκαλύφθηκε ότι τον Μάιο, η κοινοπραξία μεταξύ του Ντουμπάι για κατασκευή εσωτερικών χώρων Lindner της Γερμανίας, κατήγγειλε τη σύμβαση,
Το νέο αεροδρόμιο της Ντόχα είναι κατά 98 τοις εκατό πλήρες, μέχρι σήμερα έχουν δαπανηθεί και US $ 15 δισ. για την κατασκευή, και θα έχει την ικανότητα να χειριστεί μέχρι 48 εκατομμύρια επιβάτες όταν ολοκληρωθεί.

πηγή: Travelling.news

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου