Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

ΕΟΤ: Επαναπροσδιορισμός της ελληνικής τουριστικής ταυτότητας




Η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη και ο γ.γ του ΕΟΤ, Νίκος Καραχάλιος, παρουσίασαν σήμερα, Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», την «Επικοινωνιακή Στρατηγική για τον Ελληνικό Τουρισμό το 2013».

Σε ομιλία της η κα. Κεφαλογιάννη, τόνισε πόσο σημαντική είναι η αποκατάσταση της φήμης της Ελλάδας, η οποία τα τελευταία χρόνια δεν είναι όσο καλή ήταν παλαιότερα, λόγω της οικονομικής κρίσης και της δυσμενούς πολιτικής κατάστασης που επικρατούσε στη χώρα. «Παρά την ύφεση και την κρίση πιστεύουμε ότι ο τουρισμός είναι ο πιο δυνατός και παραγωγικός τομέας της οικονομίας μας», πρόσθεσε η υπουργός.

Έπειτα, η σκυτάλη δόθηκε στον γ.γ. του ΕΟΤ, Νίκο Καραχάλιο, ο οποίος με τη σειρά του παρουσίασε στους παρευρισκόμενους την στρατηγική επικοινωνίας του ελληνικού τουρισμού. Τόνισε και ο ίδιος με τη σειρά του την αναγκαιότητα να διορθωθεί η εικόνα της Ελλάδας. Είπε επίσης, πως η υλοποίηση του σχεδίου και της στρατηγικής προκειμένου να έρθει η Ελλάδα και πάλι στο επίκεντρο του τουρισμού (πριν 5 χρόνια βρισκόταν στην 5η θέση), είναι ζωτικής σημασίας. Θα πρέπει φυσικά, να γίνουν προσπάθειες και από την κυβέρνηση για τις κατάλληλες νομοθετικές υποδομές, προκειμένου να επιτευχτεί η ανάκαμψη και να αποκτήσει και πάλι η Ελλάδα μια εικόνα σταθερότητας.

Το σχέδιο λοιπόν του ΕΟΤ για την ανάκαμψη του τουρισμού, ονομάζεται T² H’ ING, («T²» για travel και tourism, «H’» για Hellas’ και το ING για image new goal). Σκοπός του ΕΟΤ είναι να επαναπροσδιοριστεί η εικόνα της χώρα μας και να τονιστεί η ιστορία της, η κληρονομιά, οι φυσικές ομορφιές, η οικολογική της πλευρά, η μεσογειακή κουζίνα, με απώτερο στόχο να γίνει ένας «golden star destination», όπως είπε ο κ. Καραχάλιος.

Μέσα στον επόμενο χρόνο ο ΕΟΤ θα καταβάλλει υπεράνθρωπες προσπάθειες για να φέρει στην Ελλάδα, ξένους opinion-makers (άτομα από διάφορους χώρους που ασκούν επιρροή στην κοινή γνώμη), tour operators, άτομα από τον τουριστικό κλάδο και πιθανούς επενδυτές, με σκοπό να γνωρίσουν από κοντά ολόκληρη τη χώρα και τις ομορφιές της, αλλά και να δουν ιδίοις όμμασι, ότι σταδιακά η Ελλάδα φεύγει από την κρίση. Επιπλέον, μέρος της στρατηγικής αυτής, είναι και η παγκόσμια καμπάνια C2C (citizen to citizen), μέσα από τα social media. Για όλα αυτά όμως, όπως και ο ίδιος τόνισε, πρέπει να ληφθούν αποφάσεις άμεσα, καθώς δεν υπάρχουν περιθώρια για την παραμικρή αναβολή.

πηγή: airnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου