Ο ΕΟΤ και το Travel Channel International
υλοποιούν διαφημιστική καμπάνια για την Ελλάδα για τρεις μήνες στο
διεθνές ταξιδιωτικό τηλεοπτικό δίκτυο Travel Channel. Στο πλαίσιο αυτής
της δράσης, το συνεργείο του Travel Channel επισκέπτεται τη χώρα μας από
τις 23 Απριλίου έως τις 2 Μαΐου 2012.
Τη Δευτέρα 23 Απριλίου, πρώτη μέρα επίσκεψης και κινηματογράφησης, το συνεργείο του Travel Channel έφθασε στο Αεροδρόμιο “Μακεδονία” και πραγματοποίησε λήψεις στην πόλη της Θεσσαλονίκης, στα σημεία:
- Λευκός Πύργος – Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος – Βασιλικό Θέατρο – Παραλία Θεσσαλονίκης.
- Πλατεία Αριστοτέλους – Οδός Αριστοτέλους
- Λαδάδικα - Λιμάνι
- Καμάρα – Ροτόντα
- Άνω Πόλη
- Νυχτερινή ζωή Θεσσαλονίκης.
Την ιδιαίτερη ικανοποίηση και το θαυμασμό τους για τη Θεσσαλονίκη ως προορισμό city break εξέφρασε το συνεργείο του Travel Channel, χαρακτηρίζοντας την πόλη ως “ζωντανή”, “γεμάτη με νέους”, “φιλόξενη” και δήλωσαν πως το νέο brand name της Θεσσαλονίκης “many stories, one heart” της ταιριάζει απόλυτα.
Τέλος, έδωσαν τα εύσημα για την άψογη οργάνωση της επίσκεψής τους, στους φορείς που συνεργάσθηκαν γι’αυτόν το σκοπό, που ήταν η Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού του ΕΟΤ στη Θεσσαλονίκη, ο Οργανισμός Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης και η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης.
Τη Δευτέρα 23 Απριλίου, πρώτη μέρα επίσκεψης και κινηματογράφησης, το συνεργείο του Travel Channel έφθασε στο Αεροδρόμιο “Μακεδονία” και πραγματοποίησε λήψεις στην πόλη της Θεσσαλονίκης, στα σημεία:
- Λευκός Πύργος – Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος – Βασιλικό Θέατρο – Παραλία Θεσσαλονίκης.
- Πλατεία Αριστοτέλους – Οδός Αριστοτέλους
- Λαδάδικα - Λιμάνι
- Καμάρα – Ροτόντα
- Άνω Πόλη
- Νυχτερινή ζωή Θεσσαλονίκης.
Την ιδιαίτερη ικανοποίηση και το θαυμασμό τους για τη Θεσσαλονίκη ως προορισμό city break εξέφρασε το συνεργείο του Travel Channel, χαρακτηρίζοντας την πόλη ως “ζωντανή”, “γεμάτη με νέους”, “φιλόξενη” και δήλωσαν πως το νέο brand name της Θεσσαλονίκης “many stories, one heart” της ταιριάζει απόλυτα.
Τέλος, έδωσαν τα εύσημα για την άψογη οργάνωση της επίσκεψής τους, στους φορείς που συνεργάσθηκαν γι’αυτόν το σκοπό, που ήταν η Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού του ΕΟΤ στη Θεσσαλονίκη, ο Οργανισμός Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης και η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου