Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Οι Αμερικανοί είναι πιθανότερο να διασχίσουν τη χώρα τους παρά τον υπόλοιπο κόσμο


Η Expedia.com δημοσίευσε τα αποτελέσματα μελέτης για τις τάσεις των Αμερικανών στις σημερινές οικονομικές συνθήκες, σχετικά με εσωτερικές μετακινήσεις, διεθνή ταξίδια, κριτήρια επιλογής ξενοδοχείων και τα social media. Η έρευνα για τον Αμερικανό ταξιδιώτη διεξήχθη online εντός των ΗΠΑ από την Harris Interactive για λογαριασμό της Expedia, από τις 16 έως τις 20 Φεβρουαρίου 2012 μεταξύ 2.262 ενηλίκων, ηλικίας 18 ετών και άνω.


Ανάμεσα στα άλλα ευρήματα, είναι ότι ένα ποσοστο 41% των Αμερικανών -και σχεδόν ένας στους δύο άνδρες (49%)- έχουν διασχίσει οδηγώντας τις Ηνωμένες Πολιτείες σε κάποια στιγμή της ζωής τους. Μόλις ένας στους τέσσερις (23%), και ένας στους τρεις μαθητές (31%) είναι “κάπως πιθανό” να ταξιδέψει στο εξωτερικό τον επόμενο χρόνο.

Το 40% των Αμερικανών που συμμετείχαν στην έρευνα αναφέρει όοτι η οικονομική ύφεση τα τελευταία χρόνια δεν επηρέασε τα ταξίδια αναψυχής τους. Ταξιδεύουν “ως συνήθως,” ιδίως οι ηλικίες μεταξύ 35 και 44 ετών (46%). Ένα ποσοστό των νεαρών ανδρών (13%) και των γυναικών ηλικίας 18-34 (14%) κάνουν περισσότερα ταξίδια σήμερα, ίσως λόγω των καλύτερων προσφορών, που δημιουργεί η διεθνή οικονομική κατάσταση.

“Η μελέτη αυτή, σε συνδυασμό με τα δικά μας δεδομένα, μας λέει πολλά για το πως οι Αμερικανοί ταξιδεύουν με το σημερινό οικονομικό περιβάλλον. Τα στοιχεία μας δείχνουν ότι παρόλο που πραγματοποιούν λιγότερες πτήσεις, κάνουν κρατήσεις για περισσότερα βράδια σε ξενοδοχείο. Πιστεύουμε ότι οι Αμερικανοί αποδεικνύονται ανθεκτικοί στην ύφεση, οδηγώντας αντί πετώντας και κάνοντας μικρότερες και συχνότερες διαδρομές”, δήλωσε ο Joe Megibow, αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής της Expedia.com. “Η μελέτη έδειξε επίσης πόσο σημαντικοί είναι οι φίλοι και η οικογένεια στην ταξιδιωτική εμπειρία. Οι φίλοι και η οικογένεια ήταν ο πιο σημαντικός παράγοντας επιλογής ξενοδοχείου. Τα κοινωνικά δίκτυα δίνουν τη δυνατότητα νέων αναζητήσεων σχετικά με συμβουλές για ταξίδια και είμαστε ενθουσιασμένοι που είμαστε σε θέση να βοηθήσουμε στη διάχυση αυτής της γνώσης”.

Το 80% των Αμερικανών έχουν επισκεφθεί τουλάχιστον ένα από τα 12 μεγάλα αξιοθέατα των ΗΠΑ στα ταξίδια τους.

Περίπου το 1/3 των ανθρώπων που έχουν επισκεφθεί το Καπιτώλιο στην Ουάσινγκτον, το Άγαλμα της Ελευθερίας, τη γέφυρα Golden Gate και το Grand Canyon, ενώ περίπου ένας στους τέσσερις έχουν επισκεφθεί την Gateway Arch στο St. Louis, τη διαδρομή Route 66, την Καμπάνα της Ανεξαρτησίας (Liberty Bell), το Independence Hall (όπου έγινε η διακήρυξη της Ανεξαρτησίας των ΗΠΑ) and το Οχυρό Alamo.

Η μελέτη της Expedia διαπίστωσε επίσης ότι:

Τα social media κρατούν τους ταξιδιώτες σε επαφή
- Το 75% των ατόμων που ταξιδεύουν χρησιμοποιούν τα μέσα κοιωννικής δικτύωσης
- Το 51% των χρηστών αυτών το κάνουν ώστε να παραμένουν σε επαφή ενώ ταξιδεύουν -τακτικά ή περιοδικά.
- Τα άτομα 18-44 ετών είναι πιο πιθανό από ό,τι τα άτομα ηλικίας 45 ετών και άνω να χρησιμοποιήσουν τα social media για να επικοινωνήσουν με άλλους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.

Για ορισμένες αμερικανικές οικογένειες, τα social media είναι επαρκής επικοινωνία
- Το 12% των Αμερικανών δηλώνουν ότι είναι λιγότερο πιθανό να επισκεφθούν την οικογένειά τους από κοντά, λόγω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το 25% λένε ότι είναι πιο πιθανό να επισκεφθούν την οικογένειά τους αυτοπροσώπως.
- Οι νεαροί ηλικίας 18-34 (22%) και εκείνοι που ζουν στη δυτική ακτή των ΗΠΑ (22%) αναφέρουν ότι είναι λιγότερο πιθανό να επισκεφθούν την οικογένειά τους λόγω των social media.

Το 78% των Αμερικανών εμπιστεύονται ταξιδιωτικά σχόλια στην επιλογή ενός ξενοδοχείου
- Η κύρια πηγή αξιολόγησης οι φίλοι και η οικογένεια (51%).
- Τα σχόλια των φίλων υπερτερούν ελαφρά (44%) σε βαρύτητα από ό,τι εκείνα της οικογένειας (40%).
- Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου είναι η δεύτερη πιο σημαντική πηγή αξιολόγησης (47%).

Οι άνδρες είναι πιο πιθανό να έχουν διασχίσει τη χώρα οδηγώντας από ό,τι οι γυναίκες (49% έναντι 34%)
- Και τα δύο φύλα πάντως ονειρεύονται ανοιχτούς δρόμους: το 25% των ανδρών και το 33% των γυναικών “δεν το έχουν κάνει, αλλά πάντα ήθελαν να οδηγήσουν διασχίζοντας τη χώρα”.
- Οι κάτοικοι των δυτικών ΗΠΑ είναι πιο περιπετειώδεις, με το 57% να έχει ένα τέτοιο ταξίδι, ποσοστό αρκετά σημαντικότερο από αυτό των κατοίκων της ανατολικής ακτής (31%).

Το 13% ανέφερε ότι αγόρασε πακέτο ταξιδίου μέσω συγκεκριμένης προσφοράς με ισχύ περιορισμένου χρόνου (flash sale)
- Οι νέοι ηλικίας 18-34 (24%) και όσοι ζουν στα δυτικά (21%) είναι πιο πιθανό να έχουν κάνει μια τέτοια αγορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου