Η εταιρεία DK Associates, αντιπρόσωπος της αγγλικής έκδοσης του περιοδικού Conde Nast Traveller και του BBC World News και bbc.com, διοργάνωσε την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου στην Αθήνα, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, εκδήλωση με τίτλο “Το προϊόν πολυτελείας κατά τη διάρκεια της κρίσης - Τάσεις, Προσδοκίες και η Ελλάδα”.
Σε μια προσπάθεια προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, η εταιρεία κάλεσε τον Simon Leadsford, εκδότη του Conde Nast Traveller και τη Juliette Otley, associate publisher, να παρουσιάσουν έρευνα που διενήργησαν με θέμα τον τουρισμό πολυτελείας και το πως αυτός διαμορφώνεται την εποχή της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης.
Η έρευνα, που είχε μεγάλο ενδιαφέρον, κατέδειξε τις καινούριες τάσεις και επιβεβαίωσε ότι ο τουρίστας υψηλής οικονομικής επιφάνειας αποζητά αυθεντικές εμπειρίες και τη μοναδικότητα, αδιαφορώντας για το κόστος. Σε παραδείγματα που παρουσιάστηκαν, είδαμε ξενοδοχεία στη Νέα Υόρκη που γνωρίζουν επιτυχία προσφέροντας βιολογική κουζίνα με προϊόντα αμιγώς δικής τους παραγωγής μέχρι και ξενοδοχεία / galleries που φιλοξενούν καλλιτέχνες με μοναδική ανταμοιβή να αφήσουν πίσω μια δημιουργία τους.
Η Ελλάδα που ως προορισμός καταφέρνει κάθε χρόνο να βρίσκεται ψηλά στη λίστα των προτιμήσεων προσελκύοντας κάθε χρόνο μεγάλο αριθμό επισκεπτών, προσφέρει μεγάλη γκάμα παρόμοιων τουριστικών προϊόντων, αλλά, όπως επεσήμανε ο κ. Leadsford, έχει αυτή τη στιγμή ένα μοναδικό συγκριτικό πλεονέκτημα, καθώς όσα διαδραματίζονται αυτό τον καιρό στη χώρα μας γράφουν ένα ολόκληρο κεφάλαιο στη σύγχρονη ιστορία του δυτικού κόσμου. Όπως σημειώθηκε, αν αυτό επικοινωνηθεί σωστά και προωθηθεί κατάλληλα, θα μπορούσε να προσελκύσει μεγάλη μερίδα ταξιδιωτών.
πηγή: www.traveldailynews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου