Την κατανόηση των επιβατών της ζητά η Etihad Aiways, και προτρέπει, όσους ταξιδεύουν από τις 22 μέχρι και τις 25 Φεβρουαρίου, να ακολουθήσουν τις κατευθυντήριες γραμμές που τους δίνονται, ώστε να μειωθούν οι πιθανότητες αναστάτωσης του προγράμματός τους λόγω αλλαγής του συστήματος παροχής υπηρεσιών.
Όλα τα κανάλια κρατήσεων θα βρίσκονται εκτός λειτουργίας από τις 9μμ. την Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου, και αναμένονται να επανέλθουν στην κανονική τους λειτουργία την Κυριακή 24 Φεβρουαρίου.
Η Εταιρεία μεταφέρεται στο σύστημα παροχής υπηρεσιών Sabre.
Οι κατευθυντήριες γραμμές προς τους επιβάτες της Etihad Airways γι’ αυτό το Σαββατοκύριακο έχουν ως εξής:
Οι επιβάτες πρέπει να βρίσκονται στο αεροδρόμιο τέσσερις ώρες πριν την ώρα αναχώρησης της πτήσης τους
Όπου υπάρχει η δυνατότητα online check-in, να πραγματοποιηθεί 24 ώρες πριν την αναχώρηση και οι επιβάτες να έχουν μαζί τους στο αεροδρόμιο τυπωμένη την κάρτα επιβίβασης
Στην περίπτωση που δεν είναι δυνατό το online check-in, οι επιβάτες παρακαλούνται να έχουν αντίγραφο του e-mail επιβεβαίωσης πτήσης ή/και τα στοιχεία της πτήσης
Οι επιβάτες πρέπει να βρίσκονται στο αεροδρόμιο τέσσερις ώρες πριν την ώρα αναχώρησης της πτήσης τους
Όπου υπάρχει η δυνατότητα online check-in, να πραγματοποιηθεί 24 ώρες πριν την αναχώρηση και οι επιβάτες να έχουν μαζί τους στο αεροδρόμιο τυπωμένη την κάρτα επιβίβασης
Στην περίπτωση που δεν είναι δυνατό το online check-in, οι επιβάτες παρακαλούνται να έχουν αντίγραφο του e-mail επιβεβαίωσης πτήσης ή/και τα στοιχεία της πτήσης
Ακόμη, όσοι επιθυμούν να αναβαθμίσουν υπηρεσία της Etihad Airways που έχουν ήδη αγοράσει, πρέπει να πραγματοποιήσουν τη σχετική διαδικασία μέχρι και τις 21 Φεβρουαρίου και όποιες αλλαγές σε δρομολόγιο θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί πριν τις 22 Φεβρουαρίου.
Κατά τη διάρκεια της «Μεγάλης Αλλαγής», οι επιβάτες που ταξιδεύουν το Σαββατοκύριακο, 23-24 Φεβρουαρίου, μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά στο κέντρο εξυπηρέτησης της Etihad Airways καλώντας στον αριθμό +971 2 599 0000.
Σημειώνεται πως οι τηλεφωνικοί αντιπρόσωποι της Etihad Airways δεν θα είναι σε θέση να πραγματοποιήσουν κρατήσεις, να αλλάξουν, να ακυρώσουν ή να πραγματοποιήσουν αναβαθμίσεις υπηρεσιών.
Όλα τα κανάλια κρατήσεων θα βρίσκονται εκτός λειτουργίας από τις 9μμ. την Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου, και αναμένονται να επανέλθουν στην κανονική τους λειτουργία την Κυριακή 24 Φεβρουαρίου.
Η Etihad Airways έχει ήδη ξεκινήσει ενημέρωση των πελατών της όπως και θα συνεχίσει μέχρι την ημέρα της «Μεγάλης Αλλαγής». Η ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας θα συνεχίσει να διαθέτει βασικές πληροφορίες καθώς και τη λειτουργία τους θα συνεχίσουν κανονικά οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης της Etihad Airways σε Facebook, Twitter και Google+.
πηγή: news.travelling.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου