Ο ελληνικός τουρισμός θα παρουσιάσει μέτρια αύξηση το 2012, λόγω των χαμηλότερων ναύλων και των ελκυστικών τιμών προς νησιωτικούς προορισμούς, όπως η Κρήτη, η Μύκονος και η Κέρκυρα, αναφέρει η online τουριστική εταιρεία ταξιδίων Holiday Hypermarket. Αυτό προκύπτει και από δηλώσεις του γενικού γραμματέα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού Taleb Rifai, ο οποίος επιβεβαίωσε τη δημοτικότητα της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού.
Το 2011, περίπου 10% περισσότεροι ταξιδιώτες έκαναν κράτηση για διακοπές στην Ελλάδα και με τον τουρισμό να συνεισφέρει το 15% στην ελληνική οικονομία (1 στις 5 θέσεις εργασίας) αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για τη χώρα. Ως αποτέλεσμα, τόσο η ηπειρωτική χώρα όσο και τα νησιά διαθέτουν ένα μεγάλο αριθμό θερέτρων διακοπών με εξαιρετικές εγκαταστάσεις.
Οι ελληνικοί τουριστικοί φορείς έχουν ξεκινήσει εκστρατείες για την προώθηση του τουρισμού στο εξωτερικό. Για παράδειγμα, το UP Greek Tourism είναι μια πρωτοβουλία που κινείται σε υπαίθρια διαφήμιση, στα παραδοσιακά Μέσα και στα social media για την προώθηση εισερχόμενου τουρισμού, ιδιαίτερα στους Γερμανούς και τους Βρετανούς τουρίστες, οι οποίοι είναι πρόθυμοι επισκέπτες της παράκτιας Ελλάδας και των νησιών.
Ο Calum MacDonald, Online Marketing Manager της Holiday Hypermarket, σχολιάζει: “Η Ελλάδα αναρριχάται σιγά σιγά στους 10 κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο, προσφέροτας πολλά σε οικογένειες, ζευγάρια στο μήνα του μέλιτος και σε νέες παρέες που αναζητούν έναν προορισμό διασκέδασης. “Τα θέρετρα στις ελληνικές παραλίες συνεχίζουν να παρέχουν άριστα πακέτα διακοπών για επισκέπτες από το εξωτερικό ασχέτως της πολιτικής κατάστασης. Ως μία από τις πιο ελκυστικές χώρες της νότιας Ευρώπης, η Ελλάδα είναι ένα εξαιρετικό μέρος για διακοπές στην παραλία αυτό το καλοκαίρι”.
πηγή: http://www.traveldailynews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου