Το ενδεχόμενο εφαρμογής κοινής προωθητικής καμπάνιας για την περιοχή του Άθω συζήτησαν στις Βρυξέλλες εκπρόσωποι της αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους Ryanair και ο δήμαρχος της περιοχής, κ. Χρήστος Πάχτας, δεδομένου ότι - σύμφωνα με στοιχεία που ανακοινώθηκαν πρόσφατα- πάνω από 8 στους 10 επιβάτες της αεροπορικής εταιρείας (ποσοστό 85%), που ταξιδεύουν μέσω Θεσσαλονίκης, καταλήγουν τελικά στη Χαλκιδική.
Η συζήτηση για να τεθούν οι βάσεις εφαρμογής μιας κοινής καμπάνιας πραγματοποιήθηκε με την ευκαιρία της συμμετοχής του Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης προ του Άθω και του Δήμου Αριστοτέλη στη διεθνή έκθεση Salon Des Vacances (2-6 Φεβρουαρίου), στις Βρυξέλλες, ως εκθετών στο κεντρικό περίπτερο του ΕΟΤ.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ/ΜΠΕ, στο περίπτερο παρουσιάστηκε το πολύπλευρο τουριστικό προϊόν της περιοχής, που προσφέρεται τόσο για θερινές διακοπές, όσο και για εξειδικευμένες μορφές τουρισμού, όπως οι προσκυνηματικές και πολιτιστικές περιηγήσεις, οι περιπατητικές και ποδηλατικές διαδρομές, τα μνημεία και οι αρχαιολογικοί χώροι, αλλά και ο οινολογικός και γαστρονομικός τουρισμός.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Οργανισμού, “οι Βέλγοι έδειξαν εξαιρετικό ενδιαφέρον, διαπιστώνοντας ότι ένας αναδυόμενος προορισμός μπορεί να προσφέρει ανταγωνιστικό προϊόν, σε σχέση με εκείνο των ελληνικών νησιών, που για δεκαετίες μονοπωλεί τις προτιμήσεις τους”.
Καθόλη τη διάρκεια της έκθεσης, προσφερόταν στους επισκέπτες αυθεντικό μοναστηριακό μενού, βασισμένο στον αγιορείτικο τρόπο διατροφής, το οποίο ενθουσίασε όσους το δοκίμασαν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου