Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Ημερίδα Google

Στο 1 τρισ. δολάρια ανέρχονται τα έσοδα από τον online τουρισμό, ενώ οι οκτώ στους 10 ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως πηγή ενημέρωσης, αρχίζουν από τις μηχανές αναζήτησης για να βρουν τις πληροφορίες που θέλουν.

Στο πλαίσιο της ψηφιακής εποχής και της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών στον επιχειρηματικό τομέα, η Google Ελλάδας διοργάνωσε σήμερα ενημερωτική ημερίδα για τον τουρισμό, υπό την αιγίδα του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα:

* Οι μηχανές αναζήτησης αποτελούν έναν πολύτιμο πλοηγό για την διαδικτυακή ταξιδιωτική έρευνα: οκτώ από τους 10 ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως πηγή τουριστικής πληροφόρηση, ξεκινούν από τις μηχανές αναζήτησης.

* Η εντατική χρήση των διαδικτυακών μηχανών αναζήτησης είναι εμφανής: 75% των ταξιδιωτών οι οποίοι έχουν χρησιμοποιήσει μηχανές αναζήτησης, έκαναν έξι ή περισσότερες αναζητήσεις
* Οι τρεις στους τέσσερις ταξιδιώτες οι οποίοι έχουν πραγματοποιήσει έρευνα στο Διαδίκτυο, θυμούνται ότι έχουν δει διαδικτυακές διαφημίσεις, διαφημίσεις display και διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης
* Η διαφήμιση σε μηχανές αναζήτησης, οι διαφημίσεις display και τα ενημερωτικά emails είναι οι πλέον αποτελεσματικές όσον αφορά το κατά πόσο επηρεάζουν τις αποφάσεις που αφορούν σε κρατήσεις.

* Το Διαδίκτυο είναι ένα σημαντικό κανάλι κρατήσεων υπηρεσιών τουρισμού μεταξύ των ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου και ιδιαίτερα σημαντικό για αεροπορικές κρατήσεις και για κρατήσεις διαμονής
* Η τιμή και ο προορισμός είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη διαδικασία αποφάσεων για ένα ταξίδι. Οι καλές τιμές θεωρούνται κινητήρια δύναμη για τις online αγορές.


Η ημερίδα άρχισε με το καλωσόρισμα του Γενικού Διευθυντή της Google Ελλάδας, Στέφανου Λουκάκου, ο οποίος μίλησε για «την τεχνολογική επανάσταση που βιώνουμε» και «τις ευκαιρίες που παρέχονται στις ελληνικές επιχειρήσεις να καινοτομήσουν μέσω του Διαδικτύου».
Ιδιαίτερα για τον ελληνικό τουρισμό, επισήμανε πως η χώρα μας μπορεί και πρέπει να απορροφήσει το ενδιαφέρον που υπάρχει για την ευρύτερη περιοχή, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που προσφέρει το Διαδίκτυο.

Ο Τζον Κεντ, διευθύνων σύμβουλος του youtravel.com & των Aquis Hotels, μίλησε για το Διαδίκτυο και την ανάγκη που ικανοποιεί τόσο για ποικιλία όσο και για φθηνότερες λύσεις, πράγμα το οποίο ουσιαστικά σημαίνει ότι όσο εντείνεται η οικονομική κρίση, τόσο θα αυξάνεται ο αριθμός των τουριστών που στρέφονται στο Διαδίκτυο.
Μάλιστα υπογράμμισε ότι το 2012 αναμένεται η Ευρώπη να αναδειχθεί ως ο μεγαλύτερος παίκτης στη διαδικτυακή ταξιδιωτική αγορά, γεγονός που μπορεί να δώσει μεγάλο προβάδισμα στο ελληνικό τουριστικό προϊόν.

Για το ελληνικό τουριστικό προϊόν μίλησε ο brand strategist διεθνούς βεληνεκούς Πίτερ Οικονομίδης, τονίζοντας ότι «τα πάντα είναι ένα brand, είτε το αντιλαμβανόμαστε είτε όχι, και η Ελλάδα, αν την υποστηρίξουμε όπως της αξίζει, μπορεί να γίνει ένα από τα πιο δυνατά brands της τουριστικής βιομηχανίας».

Ο Παύλος Γερουλάνος, υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, τόνισε πως η ανάπτυξη μίας υγιούς και εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για να επανέλθει η οικονομία σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, ενώ σημείωσε ότι το Διαδίκτυο ανοίγει νέους δρόμους στον ελληνικό τουρισμό, αφού η online προβολή της χώρας μας σημαίνει αυτόματα προβολή σε όλο τον κόσμο.

Ιδιαίτερης σημασίας ήταν το μήνυμα του προέδρου της Google Έρικ Σμιτ, ο οποίος στο video που ετοιμάστηκε ειδικά για τη ημερίδα, μίλησε για τη σημασία του τουρισμού στην Ελλάδα αλλά και για το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της Google για την ελληνική τουριστική αγορά και τα αξιόλογα περιθώρια ανάπτυξής της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου