Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Διακοπές μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου ή μέσω Internet;



Αυτό ήταν το θέμα εκπομπής στο αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο CNBC. Έρευνα της U.S.A. Today δείχνει ότι το ποσοστό της ικανοποίησης όσων κλείνουν τις διακοπές τους online μειώθηκε τα τελευταία χρόνια.

Σύμφωνα με τον καλεσμένο της εκπομπής, κλείνοντας μέσω κάποιου ταξιδιωτικού πράκτορα ο πελάτης καταρχήν γλυτώνει χρόνο και αγοράζει τις υπηρεσίες, που πραγματικά θέλει αποφεύγοντας να πληρώσει φτηνά αγοράζοντας υπηρεσίες που δεν αξίζουν.

Ο σωστός επαγγελματίας θα του δώσει ιδέες (για το τι μπορεί να κάνει στον προορισμό του) και θα είναι κοντά του για να τον διευκολύνει αν κάτι πάει στραβά. Ακόμη, σημαντική είναι η επιλογή του σωστού ταξιδιωτικού συμβούλου, που πέρα από τον έλεγχο για την αξιοπιστία του, καλό είναι να ανήκει σε κάποιο δίκτυο επαγγελματιών του κλάδου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου