Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Η Costa Cruises αρνείται ότι πρόσφερε εκπτώσεις στους επιζώντες του Costa Concordia


Mε δήλωση στην ιστοσελίδα της, η Costa Cruises δηλώνει ότι δημοσίευμα εφημερίδας, το οποίο αναφέρει ότι προσέφερε εκπτώσεις στους επιζώντες της τραγωδίας του Costa Concordia είναι “εντελώς αβάσιμο”.

Και προσθέτει: “Η Costa Cruises επαναλαμβάνει ότι μετά το τραγικό ατύχημα προτεραιότητα της εταιρείας ήταν πάντα να παρέχει τη μέγιστη δυνατή βοήθεια και παρηγοριά στους εμπλεκομένους. Από την αρχή η εταιρεία έχει πλήρη επίγνωση των γεγονότων και θλίβεται από τον πόνο και την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι επιβατες και τα μέλη του πληρώματος και έχει ενεργήσει σταθερά με βάση με αυτές τις παραμέτρους.

Σε κοινή προσπάθεια με τις ομάδες διάσωσης, η εταιρεία εργάστηκε για την παροχή στους επιβάτες και τα μέλη του πληρώματος κάθε αναγκαίας βοήθειας, ώστε να εξασφαλιστεί η επιστροφή τους στην πατρίδα τους. Στη συνέχεια ήλθε σε επαφή με τους πελάτες μέσω τηλεφώνου -αφού είχαν επιστρέψει στην πατρίδα τους- για να ελέγξει για τη σωματική και συναισθηματική τους κατάσταση, και να τους επιβεβαιώσει ότι θα λάβουν επιστροφή χρημάτων για την κρουαζιέρα και όλα τα έξοδα που σχετίζονται με αυτήν”.

Ακόμη, πελάτες που είχαν ήδη κάνει κρατήσεις με την Costa Cruises και δεν επιθυμούν πλέον να ταξιδέψουν, θα λάβουν αποζημιώσεις, εάν ακυρώσουν την κρατήσή τους έως τις 7 Φεβρουαρίου.

“Η Costa Cruises θα ήθελε επίσης να διευκρινίσει ότι αρχής γενομένης από την επόμενη ημέρα του ατυχήματος, όλες οι προγραμματισμένες διαφημιστικές δραστηριότητες ακυρώθηκαν, από σεβασμό προς εκείνους που ‘χτυπήθηκαν’ από την τραγωδία”, πρόσθεσε. “Η εταιρεία δεν ήταν σε θέση να σταματήσει μόνο μία προωθητική ενέργεια μέσω ταχυδρομίου, που είχε ήδη αποσταλεί σε ορισμένους πελάτες στα τέλη Δεκεμβρίου”.cata cruizes

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου