Σύντομα, η εικόνα των Κινέζων τουριστών να ακολουθούν έναν ξεναγό στα πιο όμορφα αξιοθέατα του κόσμου θα αποτελεί παρελθόν. Οι νέοι και ευκατάστατοι Κινέζοι λατρεύουν την τεχνολογία και επιθυμούν να ταξιδεύουν μεμονωμένα. Σύμφωνα με την έκθεση World Travel Trends Report της ITB όπου αναλύονται οι διεθνείς τάσεις των ταξιδιών, οι ταξιδιωτικές συνήθειες των Κινέζων θα αλλάξουν άρδην.
Για την ικανοποίηση του συνεχώς αυξανόμενου αριθμού των Κινέζων τουριστών και των νέων απαιτήσεων της νέας γενιάς η διεθνής ταξιδιωτική βιομηχανία θα πρέπει να προσαρμόσει τις υπηρεσίες της. Κάποιες συνταγές επιτυχίας μπορεί να είναι το προσωπικό που θα μιλάει Κινεζικά, παραδοσιακές Κινέζικες γεύσεις και επικοινωνία σε δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας.
Η οικονομική έκρηξη αποτελεί την κινητήρια δύναμη της επιθυμίας των Κινέζων για ταξίδια. Μορφωμένοι νέοι επαγγελματίες έχουν την οικονομική δυνατότητα να επισκεφθούν ξένες χώρες για νέα βιώματα και εμπειρίες απαιτώντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και όχι οικονομικά ομαδικά ταξίδια. Η επίσκεψη πολλών αξιοθέατων αποτελεί σημαντικό μέρος του ταξιδιού τους. Τώρα, όμως, η χαλάρωση και η διασκέδαση βρίσκονται στις υψηλές θέσεις των προτιμήσεών τους. Για πολλούς Κινέζους οι αγορές είναι μία αγαπημένη δραστηριότητα.
Προσωπικό που θα μιλάει τα Κινεζικά και αυτόματοι ξεναγοί στα μουσεία στην γλώσσα τους θα κάνει τους τουρίστες να νιώθουν καλοδεχούμενοι, ενώ επιπρόσθετες ανέσεις όπως κάποιο σκεύος στο δωμάτιο για προετοιμασία κάποιου παραδοσιακού Κινεζικού γεύματος αποτελεί σεβασμό προς τον πολιτισμό τους.
Baidu αντί για Facebook
Οι τουριστικοί πράκτορες πρέπει να λάβουν υπόψη τους τις ανάγκες και τις συνήθειες των Κινέζων και στις ιστοσελίδες τους. Πληροφορίες για την αγορά καθώς και σύνδεσμοι σε Κινεζικές μηχανές αναζήτησης όπως το Baidu και όχι απλή μετάφραση του περιεχομένου μιας σελίδας είναι απαραίτητες κινήσεις.
Οι σελίδες θα πρέπει να φιλοξενούνται και στην Κίνα για πιο γρήγορη ανταπόκριση σε ζητήματα λογοκρισίας. Επίσης, δεν πρέπει να υπάρχουν σύνδεσμοι σε απαγορευμένες σελίδες στην Κίνα όπως το Facebook και το YouTube. Άλλωστε, οι Κινέζοι έχουν διαφορετικές σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Σημαντικό είναι ότι μία ιστοσελίδα που αγνοεί και δεν δίνει αξία στις ανάγκες του Κινέζου τουρίστα ισοδυναμεί με άσχημη ταξιδιωτική εμπειρία.
Κινέζοι, λάτρεις του ψηφιακού κόσμου
Για τη νέα γενιά των Κινέζων τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι online κρατήσεις και η κινητή τεχνολογία είναι απαραίτητα εργαλεία για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του ταξιδιού τους. Συγκεκριμένα, 92% των Κινέζων χρηστών του διαδικτύου επισκέπτονται μέσα κοινωνικής δικτύωσης δύο φορές περισσότερο από τους Ευρωπαίους και τους Αμερικάνους.
Ωστόσο, σύμφωνα με την Έκθεση παρά την ραγδαία αύξηση των online κρατήσεων για πτήσεις, ταξίδια και διαμονή δεν απορρίπτουν ακόμα τα συμβατικά τουριστικά γραφεία.
Οι Κινέζοι τουρίστες αρέσκονται στα ταξίδια και σύντομα θα αποτελούν την κύρια πηγή τουριστών παγκοσμίως. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO), 66 εκατομμύρια Κινέζοι ταξίδεψαν στο εξωτερικό το 2011 παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 15% σε σύγκριση με το 2010. Παρ’ όλο που τα περισσότερα ταξίδια τους έχουν ως προορισμό πρώην αποικίες όπως το Hong Kong και το Μακάου, άνοδο παρουσίασε και ο αριθμός των αποδράσεων προς το εξωτερικό. Το Ασιάτικο Travel Monitor της IPK αναμένει 18 εκατομμύρια ταξίδια από Κινέζους τουρίστες μέχρι το τέλος του έτους. Οι πιο δημοφιλείς Ευρωπαϊκοί προορισμοί των Κινέζων είναι η Γερμανία και η Γαλλία.
πηγή: traveldailynews.gr
Για την ικανοποίηση του συνεχώς αυξανόμενου αριθμού των Κινέζων τουριστών και των νέων απαιτήσεων της νέας γενιάς η διεθνής ταξιδιωτική βιομηχανία θα πρέπει να προσαρμόσει τις υπηρεσίες της. Κάποιες συνταγές επιτυχίας μπορεί να είναι το προσωπικό που θα μιλάει Κινεζικά, παραδοσιακές Κινέζικες γεύσεις και επικοινωνία σε δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας.
Η οικονομική έκρηξη αποτελεί την κινητήρια δύναμη της επιθυμίας των Κινέζων για ταξίδια. Μορφωμένοι νέοι επαγγελματίες έχουν την οικονομική δυνατότητα να επισκεφθούν ξένες χώρες για νέα βιώματα και εμπειρίες απαιτώντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και όχι οικονομικά ομαδικά ταξίδια. Η επίσκεψη πολλών αξιοθέατων αποτελεί σημαντικό μέρος του ταξιδιού τους. Τώρα, όμως, η χαλάρωση και η διασκέδαση βρίσκονται στις υψηλές θέσεις των προτιμήσεών τους. Για πολλούς Κινέζους οι αγορές είναι μία αγαπημένη δραστηριότητα.
Προσωπικό που θα μιλάει τα Κινεζικά και αυτόματοι ξεναγοί στα μουσεία στην γλώσσα τους θα κάνει τους τουρίστες να νιώθουν καλοδεχούμενοι, ενώ επιπρόσθετες ανέσεις όπως κάποιο σκεύος στο δωμάτιο για προετοιμασία κάποιου παραδοσιακού Κινεζικού γεύματος αποτελεί σεβασμό προς τον πολιτισμό τους.
Baidu αντί για Facebook
Οι τουριστικοί πράκτορες πρέπει να λάβουν υπόψη τους τις ανάγκες και τις συνήθειες των Κινέζων και στις ιστοσελίδες τους. Πληροφορίες για την αγορά καθώς και σύνδεσμοι σε Κινεζικές μηχανές αναζήτησης όπως το Baidu και όχι απλή μετάφραση του περιεχομένου μιας σελίδας είναι απαραίτητες κινήσεις.
Οι σελίδες θα πρέπει να φιλοξενούνται και στην Κίνα για πιο γρήγορη ανταπόκριση σε ζητήματα λογοκρισίας. Επίσης, δεν πρέπει να υπάρχουν σύνδεσμοι σε απαγορευμένες σελίδες στην Κίνα όπως το Facebook και το YouTube. Άλλωστε, οι Κινέζοι έχουν διαφορετικές σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Σημαντικό είναι ότι μία ιστοσελίδα που αγνοεί και δεν δίνει αξία στις ανάγκες του Κινέζου τουρίστα ισοδυναμεί με άσχημη ταξιδιωτική εμπειρία.
Κινέζοι, λάτρεις του ψηφιακού κόσμου
Για τη νέα γενιά των Κινέζων τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι online κρατήσεις και η κινητή τεχνολογία είναι απαραίτητα εργαλεία για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του ταξιδιού τους. Συγκεκριμένα, 92% των Κινέζων χρηστών του διαδικτύου επισκέπτονται μέσα κοινωνικής δικτύωσης δύο φορές περισσότερο από τους Ευρωπαίους και τους Αμερικάνους.
Ωστόσο, σύμφωνα με την Έκθεση παρά την ραγδαία αύξηση των online κρατήσεων για πτήσεις, ταξίδια και διαμονή δεν απορρίπτουν ακόμα τα συμβατικά τουριστικά γραφεία.
Οι Κινέζοι τουρίστες αρέσκονται στα ταξίδια και σύντομα θα αποτελούν την κύρια πηγή τουριστών παγκοσμίως. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO), 66 εκατομμύρια Κινέζοι ταξίδεψαν στο εξωτερικό το 2011 παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 15% σε σύγκριση με το 2010. Παρ’ όλο που τα περισσότερα ταξίδια τους έχουν ως προορισμό πρώην αποικίες όπως το Hong Kong και το Μακάου, άνοδο παρουσίασε και ο αριθμός των αποδράσεων προς το εξωτερικό. Το Ασιάτικο Travel Monitor της IPK αναμένει 18 εκατομμύρια ταξίδια από Κινέζους τουρίστες μέχρι το τέλος του έτους. Οι πιο δημοφιλείς Ευρωπαϊκοί προορισμοί των Κινέζων είναι η Γερμανία και η Γαλλία.
πηγή: traveldailynews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου